Zadzwoń do nas Wyślij e-mail

FAQ

Jakie dokumenty otrzymam po zakończonym procesie niszczenia?

Każdorazowo po zakończonym procesie niszczenia dokumentów klient otrzymuje od nas protokół zniszczenia, certyfikat zniszczenia oraz Fakturę VAT. Komplet tych trzech dokumentów stanowi o tym iż niszczenie dokumentów zlecone zostało profesjonalnie zajmującej się tym firmie.

Czy muszę przygotować dokumenty przed zniszczeniem?

Nie. Dokumenty mogą znajdować się w segregatorach, kartonach, teczkach, mogą zawierać elementy metalowe takie jak spinacze zszywki, oraz elementy plastikowe np: klipsy archiwizacyjne.

Czy mogę samodzielnie dostarczyć do Państwa dokumenty?

Tak, dokumenty można dostarczyć również osobiście po uprzednim ustaleniu terminu.

Od czego zależy całościowy koszt niszczenia dokumentów?

Cena uzależniona jest od ilości przekazywanych dokumentów oraz miejsca i typu załadunku. Szczegółowe informacje dotyczące kosztów znajdują się w naszej ofercie.

Czy mogę otrzymać film z niszczenia lub uczestniczyć w procesie niszczenia dokumentów?

Tak. Na życzenie klienta możemy udostępnić materiał wideo z przeprowadzonego procesu niszczenia. Istnieje również możliwość uczestniczenia w procesie.

Jaki jest czas oczekiwania na odbiór dokumentów od momentu złożenia zamówienia.

Realizacja zlecenia niszczenia dokumentów odbywa się do 3 dni roboczych od momentu złożenia zamówienia. Termin usługi zawsze dopasowany jest do potrzeb klienta.

Jakie są procedury bezpieczeństwa podczas niszczenia dokumentów?

Dbamy o najwyższe standardy bezpieczeństwa podczas niszczenia dokumentów. Nasze procesy są monitorowane, a dostęp do dokumentów jest ściśle kontrolowany, aby uniknąć niepowołanego dostępu. Dokumenty niszczone są niezwłocznie po przetransportowaniu do naszej siedziby. Kontakt z dokumentami ma jedynie osoba sprawująca dyzur na niszczarni. Każdy z naszych pracowników posiada podpisaną klauzule poufności. Po procesie niszczenia nie ma możliwosci na odtworzenie dokumentów.

Jakie dokumenty mogę przechowywać?

Możecie Państwo przechowywać różnego rodzaju dokumenty, w tym akta firmowe, dokumentację finansową, akta personalne, umowy, archiwa medyczne i wiele innych.

Jakie są korzyści z przechowywania dokumentów?

Istotą naszej działalnosci jest ułatwienie Państwu pracy z dokumentami, odciążenie Państwa pracowników oraz zaoszczędzenie ich czasu pracy, który traciliby na wyszukiwanie dokumentacji w archiwum. Przechowywanie dokumentów gwarantuje bezpieczeństwo, ochronę przed utratą lub uszkodzeniem dokumentów oraz zapewnia łatwy dostęp do nich w razie potrzeby. Nasze magazyny są monitorowane i zabezpieczone przed niepowołanym dostępem.

Jak mogę uzyskać dostęp do przechowywanych dokumentów?

Upoważnione osoby ze strony klienta mogą uzyskać dostęp do przechowywanych dokumentów, składając odpowiednie zamównienie na dany dokument. Dokumenty jest udostępniany w formie papierowej lub elektronicznej (skan) zgodnie z decyzją zamawiającego. Klient może zamówić zarówno jeden dokument jak i konkretny segregator, pudło. Zapewniamy szybki i bezpieczny dostęp do dokumentacji

Jak dbacie o bezpieczeństwo przechowywanych dokumentów?

Bezpieczeństwo przechowywanych dokumentów jest dla nas priorytetem. Nasze magazyny są monitorowane 24/7, przed niepowołanym dostępem. Magazyn jest ogrodzony i zabezpieczona przez firmę ochroniarską. Stosujemy najwyższe standardy bezpieczeństwa, które sa zgodne z przepisami prawa oraz zaleceniami Archiwum Państwowego.